Friday, May 3, 2013

Yoshida Maria - 5.02.13

Commander reports!

Another fan concert in Miyazaki!!

I just love that place, because,

I WAS BORN THERE!

It is so beautiful and peaceful, and it is sad that not much people live there.

Commander Maria sang:

♦ TARGET SPLASH! ♦
♦ Heavy Rotation ♦
♦  Be Alive ♦
♦ Rival ♦
♦ Aitai Lonely Christmas ♦

TARGET SPLASH! was the most fun to perform.

I was basically smiling through the whole thing ♥.

But "Be Alive" really calmed me down. And then Rival pumped me up. And then Aitai Lonely Christmas calmed me down !!!

Commander is so confused!

Today, I talked on the phone with Sakurada alot before the fan concert ♥!

I ♥ Sakurada!

Such an energetic soul, right?

I want to invite her to one of my fan concerts in Miyazaki,

Wait, I want ALL of Hello! Project to come!

So they could brighten my day ☼.

At the next concert in Miyazaki, scheduled June 8,2013, I will perform some Smileage and Chisana Hana songs! 

And maybe at the next one I will perform Juice=Juice songs!

They'll have more music by then, right?

But since they are a new group, support them right away!

Oh no! I am getting tired!

I guess, I'll go

That was a day in the life of Yoshi!

Original Text

司令官レポート !

別のファンは宮崎県でコンサート !
私は愛、場所

そこで生まれたので、


はとても美しく、平和的なそれはない多くの人々 が住んでいる悲しいです。

司令官マリアを歌った:

♦ ターゲット スプラッシュ ! ◆
♦ ヘビー ローテーション ♦
♦ する生きている ♦
♦ のライバル♦
 ♦ 逢いたいロンリー ・ クリスマス ♦

ターゲット スプラッシュ ! を実行するのには一番楽しかった
。基本的に全部 ♥ を笑っていた





しかし、' 生きている ' は本当に私を静め。して私のライバルを励起します。逢いたいロンリー ・ クリスマス私を沈静 !

司令官はとても混乱して !

今日では、私は電話桜田でファンのコンサート ♥ の前にたくさん話 !

私は ♥ 桜田 !

このようなエネルギッシュな魂は、右ですか?


待って、宮崎でファンのコンサートの 1 つに彼女を招待したいのですが。
こんにちはのすべて欲しい !プロジェクトは、来て !
私日 ☼ 明るくなることができるように


宮崎の次のコンサートは 6 月予定 8,2013、いくつかの S/mileage と小さな花の歌を行います !。

と多分、次のいずれかで私はジュース ジュース曲が実行されます

彼らはより多くの音楽にその後で、右があるでしょうか?

しかし、彼らは、新しいグループであるため、それらをすぐにサポート !

ああなし !私は疲れている !

私は推測する、

を行くそれは日ヨッシーの生活の中でだった !



No comments:

Post a Comment