Sunday, May 26, 2013

Muramoto Chie - 05.21.13

Congratulations on your graduation Reina-san!

We have been together since 2003, so when I heard that you were graduating,

I nearly had a heart attack!

But it is not like you are gone completely, ne~e?

Oh god, this blog is going to be short today!

I said all I needed to say at the ceremony, really!

You believe, ne~e?

We used to do that all the time!

When you said "OtsukaReina!" before you left, I really started crying.

It creeped me out a bit, you know?

Reina-san, I will support your new band!

But remember, you will always be my friend, my sister, and more importantly, a 6th generation member of Morning Musume.

If you forget, I will never forgive you!

♥ Mura-Chii ♥

Original Text
あなたの卒業レイナさんおめでとうございます!

我々は、私はあなたが卒業したことを聞いたときに、2003年以来一緒になって、そうしている

私はほぼ心臓発作を起こした!

しかし、それはあなたが完全になくなっているようではありません、ね〜のe?

神ああ、このブログは今日短くなるだろう!

私はすべての私は本当に、授賞式で言って必要があると述べた!

あなたは信じて、ね〜E?

我々は、すべての時間を行うために使用!

あなたが言った" OtsukaReina!"あなたが去った前に、私は本当に泣き始めました。

それは少し私をぞっと、ご存知ですか?

レイナさん、私はあなたの新しいバンドをサポートします!

しかし、覚えて、あなたはいつも私の友人、私の妹、そしてもっと重要なのは、モーニング娘の第6世代のメンバーになります。

あなたが忘れてしまった場合、私はあなたを許すことはありません!

♥村 - ちぃ♥

No comments:

Post a Comment