Tuesday, May 21, 2013

Mahiro Rima - 05.18.13

Today's a great day,right?
How are YOU doing?

Today, I had a great time with the new members of Ka-wa-ii!

They are really interesting ♥♥.

You should really give them a try!

I mean, they're young!

Cool!

Hilarious!

And Unique!

How can anything get better than that?

I ended up going out to lunch with them,

and talking about work, recent events, and our daily lives.

KI•RA KI•RA!

This day was really shining.

The whole day got better!

Because Eguchi RinRin sent me a message saying:

"Did you remember that you have practice tomorrow? I can't hang out!".

I would have totally bailed on accident!

Everyone needs a RinRin in there lives!

Adios,Au revior,Sayonara!

♦ Mahiro Rima ♦

Original Text


今日は素晴らしい一日、正しいのか?
お元気ですか?

今日、私はかわいいの新しいメンバーとの楽しい時間を過ごしました !
彼らは本当に興味深い
しました。あなたする必要があります本当にそれらを試してみる



私は意味、彼らは若い !

クール !

陽気な !

ユニークな !

どのように何かすることができますを得るよりも良いですか?

しまいました、

と一緒に昼食に行くと仕事、最近のイベント、および私たちの日常生活についての話をします

キラ キラ !

この日は本当に輝いて

全体日良くなった !

ので江口鈴凛というメッセージを送ってください:

' 練習を明日があることを覚えていた?私がたむろすることはできません ! '。

私はだろうが完全に救済事故 !

誰しも、鈴凛でそこに住んでいる !

さようなら、Au revior、さよなら !

♦ まひろリーマ♦




No comments:

Post a Comment