Sunday, May 26, 2013

Saburo Mami - 05.21.13

Golden Ranger Mami!

Today was the day of Reina's graduation.

The concert went REALLY faster than I expected.

So here are some other things I want to say to Reirei:

I want to wish you the best of luck with your new band!

Maybe if I am not busy, I'll go see you perform!

I never really looked up to you,

I was more loyal to Niigaki,Takahashi,Kawazu & Muramoto then I was to you,Sayu, Aika & Chiyo.

Right when I wanted to get to know you more, you announced your graduation.

But I am not going to beat my self up over that!

For the sake of Reina's Morning Musume, I'll carry on the group.

Even if I am only 14 years old!

I will try my best to support your new band!

And improve on my weak points!

Thank you for support Morning Musume for 10 years.

Original Text
ゴールデンレンジャー真美!

今日はレイナの卒業式の日だった。

コンサートは本当に速く、私は予想以上に行ってきました。

だからここに私はレイレイに言いたいいくつかの他のものがあります:

私はあなたの新しいバンドとの最高の幸運をお祈りしたい!

私は忙しくないときは、どうすれば多分、私はあなたが実行見に行くよ!

私は本当に、あなたに見上げたことがない

私は新垣をより忠実だった、高橋、河津&村本は、その後、私はさゆみ、あいか&千代、あなたにあった。

私はもっとあなたを知って取得したい右のときは、あなたの卒業を発表しました。

しかし、私はその上で、私の自己を打つつもりはありません!

れいなのモーニング娘のために、私はグループを運ぶでしょう。

私は14歳です場合でも!

私はあなたの新しいバンドをサポートするために全力を尽くす!

そして、私の弱点を改善!

10年間のサポートモーニング娘のためにありがとうございます。

No comments:

Post a Comment