Monday, April 1, 2013

Saburo Mami - 03.26.13

Crap!

1st year is over :(.

To be honest, I really enjoyed it.

I was new, but I made lots of new friends~.

Who might be in a different class from me for 2nd year.

Haruka and I were discussing it.

She said that she had cried!

Haruka crying?What?

I was about to cry,but I didn't.

See, Mami can be strong at some points.

Oops, I'm am bragging again.

I really need to stop myself, haha.

I am listening to Amazuppai Haru ni Sakura Saku

Such a great graduation song.

Although, I didn't graduate, I am just moving on.

Unfair!

Well,

Golden Ranger Mami says, Bye!

Original Text


クラップ !

1 年以上の:(.
です。
正直なところ、本当に楽しかった。

私だった新しいが、新しい友達をたくさん作りました 〜. 

人かもしれない私から別のクラスで 2 年間。

春香と私はそれ 
議論していた
! 彼女が泣いていたと彼女は言った

遥泣いている?何ですか?

は泣きするには、しかし、私はしませんでした 

真美はいくつかの点で強いことができますを参照してください。

おっと、私はもう一度自慢している 
本当に自分自身、母を停止する必要があります。
私は聴いて甘酸っぱい春にサクラサク 

このような偉大な卒業の歌 

卒業していないにもかかわらず、私はちょうどに移動します。

国連フェア ! 

まあ、

ゴールデン レンジャー マミによると、さようなら ! 

No comments:

Post a Comment