Wednesday, April 3, 2013

Saburo Mami - 04.02.13

April Fool's Day was just yesterday!

I wasn't able to blog about it yesterday,so I am blogging today!!!

I was very cautious, and watched everyone's moved.

So I was not fooled!!

But unfortunately, Ikuta Erina was!!!

So the prank was that Risa 'was' in a room.

She really wasn't~.

I got Eripon to go in the room, with the lights off.

Then, splash!!!

Eripon was covered in purple paint xD.

I always prank her every year, because since she is a KY, she can't tell if I am kidding or serious.

Poor Eripon.

To make matters worse, Fuku-hime got it on tape xD.

So it will be aired on episode 10 of Hello!Pro Station.

Poor Erina....

Gold Ranger Mami!

Original Text

エイプリルフールの日はちょうど昨日だよ !ブログを今

私は昨日、それについてのブログすることができませんでした !
は非常に慎重だったし、誰も見た
を移動します

だまされていたように !

は残念なことに、生田奈 !
いたずらはリサだったので
'部屋' にします

彼女は本当にではなかった 〜。

んルーム ライト オフ
で行くえりぽん
、スプラッシュ !

えりぽんは紫色で覆われていた xD をペイントします
。彼女は、ケンタッキーですので、彼女は冗談または深刻な私かどうかは言うことができないので
私は常に彼女は毎年、いたずら。

貧しいえりぽん

事項さらに悪いことは、福姫それに乗った xD をテープします。
こんにちはの 10 のエピソードで放映されますように
!プロの駅。

貧しいえりな.

金レンジャー マミ !

No comments:

Post a Comment