Friday, March 29, 2013

Matsumoto Yukiko - 2013.03.18

Matsu Kiko has made her arrival!

I told you I'm weird!

Today,I am with my fellow GLiTTER members.

I don't know them all too well.

I was always afraid of Higashiyama,and  I never hung out with Miya before.

Although.Miya did give me greeting roses when I was first introduced as a Kenshusei!

That very day,

Miya had said "Welcome!I would love to work with you some day!".

Dreams do come true (‐^▽^‐).

Just not the impossible ones m(><)m.

Looks like my 15 minutes are done!

Love you~.

Original Text:
松キコ彼女が到着をした !私が言ったこと私は奇妙な 

! 

今日では、私は私の仲間でキラキラです。
私はそれらをあまりにもよく知らない 

私は常に東山の恐れていたし、私は決して前に宮をハングします。

最初頃宮私挨拶バラを与えるでしたが、研修生として導入された ! 

その非常に日 

宮と述べた ' 歓迎 !いくつかの日で動作する大好き ! '。

夢は本当来る (‐^▽^‐). 

だけでなく、不可能なもの m(><) m. 

私の 15 分を行っているように見えます ! 

君 〜。

No comments:

Post a Comment