Saturday, March 16, 2013

Eguchi Rin - 03.16.13

First day of my debut concert!

It was awesome!

Because we're all,BRAINSTORMING~.

I was added no less than 3 months ago,and HERE WE GO with the 12ki auditions announcement.

Only Tsunku!!!!

So...Will it be a 14 or 15-nin?

Rinrin wants to know!!!

Here goes Aloha!.

I wonder what the other members would do If I chased them around saying "Aloha,Aloha~".

Rinrin knows she would get scolded (︺︹︺).

Busy day,Busy day!!

Oops!Before I leave,like my new hair cut?

Yep,Chin length!

Lets keep BRAINSTORMING,Okay? (>‿◠)✌

Original Text:


それは最高でした !

われわれはすべて、ためにブレーンストーミング ~.
私は 3 ヶ月前、そしてここで私達は行くより 12ki で追加された
発表をオーディションします。

だけつんく !

そう.それは、14 または 15 人でしょうか?

鈴凛は知って欲しい !

アロハここで行く !

その他のメンバーが何をするのだろうか私はそれらと言って周りを追いかけ場合 'アロハ、アロハ 〜'.

鈴凛は、彼女は叱られた (︺︹︺) になるだろう知っています。

ビジー日、一日 !

おっと !前に私は、新しい髪をカットのようなままですか?

うん、あごの長さ

することができます大丈夫ブレーンストーミングを維持か?(>‿◠)✌

No comments:

Post a Comment