Monday, February 11, 2013

Joe Song - 2.09.13

Welcome to the Song castle!

Home of the Joe Song blog,and all her fans~.


I am so upset about the disbandment of CHOU KAWAII.


But it is okay,because Mizu-hime and I are still great friends!


I am finally stronger than her!!!


Yes~.


I wish we could have had another tour to celebrate out disbandment.


But I guess not.


See ya~.


Original Text:


曲城へようこそ !

家ジョー歌のブログと彼女のすべてのファン 〜.

私は孤蝶のかわいいの解散について動揺しています。

水姫と私はまだ偉大な友人であるために、それは大丈夫です、!

私は彼女よりも最後に強い !

Yes~.

解散を祝うために別のツアーだったことがしたいです。

しかし、私は推測する

Ya を参照してください 〜。

No comments:

Post a Comment