Sunday, January 27, 2013

Eguchi Rin- 1.20.13

Hello Hello!

It is 11th generation member, Eguchi Rin~.


Today...I feel so unsure of myself.


Is it because I am a new Morning Musume member,out of no where?


So,I made a list.


✩ Stay focused!
✩ Do my best!
✩ Always make mistakes when needed to!
✩ Be very grateful for my fans,friends,and family!

If I am not following this list, please scold me XD!


I told Sayu to do so.


I want to be just like Kawazu Autumn kinda ♥.


She was known for her mistakes,but she was young!

But since I am 14,and she was 11 when she joined,I have to be more responsible,correct?


Correct?


Original Text:


こんにちはこんにちは !
それは 11 世代のメンバー、江口凛
~.

今日.自分自身のか分からない感じています。

ですそれがどこから、新しいモーニング娘のメンバーのよ?

したがってはリストを作った。

多くいます滞在集束 !
☆ 私のベストを尽くす !
多くいます常にときに必要な間違いを犯す !
後輩は私のファン、友人、および家族のために非常に感謝される !

このリストの後ではない場合は、してください私は XD を叱る !

そう Sayu に語った。

私はちょうど河津秋ちょっと ♥ のようになりたい

彼女は彼女のミスは、知られていたが、彼女は若い頃 !

しかし、私は 14 年、彼女は参加したとき、彼女は 11 だったのでより責任、正しい持って?

Correct?

No comments:

Post a Comment