Friday, February 22, 2013

Saburo Eri - 2.22.13

Big sis is here!

Today,this is a special graduation blog for Mano Erina.

My words for her are:

Erina,I always looked up to you.I always thought you were perfection and always striving to do your best.I wished I had dancing skills like you,like I had millions of friends like you had.But you didn't seem happy all the time.That made me think,"wow she is just like me.".You just did your job to make everyone happy I guess.That is why I wanted to be a soloist.So after you graduate,I can live on your legend.But we have different dreams I guess.Being a soloist,like I am,is currently my dream,while your's is to be an actress.But I will not hold that against you!I hope to see you and lots of movies!Don't be shy!If you need any support,you know my number :D.Bye Bye,Mata Ne~.

I really hope she is succesful!
That is it.

Oh,and Mami said "Hello Crazed fans!".

LOL,That's my sister!

Original Text:

姉はここにある !

今日では、これは特別な卒業ブログの真野恵里菜です

私彼女の言葉は:

えりな、私は常に見ています。私は常に、完璧さと常に最善を努めていたと思った。何百万ものようにあなたを持っていた友人を持っていたようなダンスのスキルと同様に、持っていた望んだ。しかし、すべての時間を幸せに見えるしていません。それは私が思うに、'うわー彼女は私と同じようです。 しました。あなたは誰もが私は推測する幸せにあなたの仕事をしました。だからこそ、ソリストいたい。だから後大学院、あなたの伝説のライブすることができます。私は推測する別の夢が私たち。私は、現在私の夢のようなソリスト、する一方、あなたの女優であること。しかし、私はあなたに対して保持しません !あなたと映画の多くを参照してくださいしたい !恥ずかしがらないでください !すべてのサポートが必要な場合は、私の電話番号を知っている: D.さようなら、またね ~。
願って彼女は成功


それです。

ああと真美は言った 'こんにちは狂ったファン !'。

私の妹です大爆笑だ、!

No comments:

Post a Comment