Friday, January 18, 2013

Aoi Xiao-1.17.13

Konnichixiao!

It is Aoi-chan-san~.

Today,I was with Oda Sakura.

It was fun!

We went out to karoke.

And had a great time.

She scolded me for messing up the lyrics XD.

She said,"You have been in Japan for nearly 5 years.Get it together!".

We both laughed at that.

Oda-chan is a really sweet girl.

And a little devilish too!

Please everyone,get ready to buy Help Me!!.

Do it for Oda Sakura and the rest of the Morning Musume!

*Konnichixiao is  Aoi's  way of saying "Konnichiwa".


こんにちは!

それは葵ちゃんサン ~。

今日、私は織田桜とだった。

楽しかった !

カロック急落に出かけた。

と素晴らしい時間を過ごしました。

彼女は歌詞を XD のぐちゃぐちゃ私を叱った。

と彼女は言った、' 日本で約 5 年間されています。一緒に取得!'。

我々 は両方それを嘲笑しました。

小田  ちゃんは本当に甘い女の子です。

と少し悪魔のようなあまりにも !

誰もがしてください、購入する準備ができて得る助けて !

小田さくらとモーニング娘の残りの部分のために行う ! 

No comments:

Post a Comment