Sunday, January 11, 2015

Otsuka Karen - 01. 01. 15

It's the pink girl!
Otsu pan!
This is my first blog of 2015, isn't it....
What should I write about?


Ah! I know!
Clover smash had a New Years concert today.
I'd like to thank everyone who came, without being forced LOL

We only performed 15 songs, but somehow...Somehow...
I'm tired and annoyed!
Elliot keeps taking my phone.
One day, One day....I will get that girl!

I'm being a bully LOL
That was your daily dose of,
annoyed Otsu pan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Original Text:
それはピンクの女の子です!
大津パン!
これが2015年の私の最初のブログです、そうではありません....
私は何を書くべきか?


ああ!知っている!
クローバースマッシュは、今日新年のコンサートを持っていた。
私は強制されることなく、来てくれた皆さんに感謝したいと思います LOL

我々は唯一の15曲を行ったが、何とか...どういうわけか...
私は疲れてイライラしている!
エリオットは、自分の携帯電話を取って保持します。
1日、1日....私はその女の子を取得します!

私はいじめているよ LOL
それは、のあなたの毎日の線量だった
イライラし大津パン!

No comments:

Post a Comment