Sunday, January 11, 2015

Lin Ju - 01. 11. 15

Tan! Tan ! Tan!
It's Lin Ju!

Do you know
 what Happy Jikan did?
We started practice for our spring tour!
Isn't that amazing -?

Rei Meifei and Long Haru have been catching up to us already.
They're really perfect, aren't they?
I wish I could say that about my generation.
We're good! Yet....
I often mess up, and ruin things for us.
But! My new years resolution was to improve on my skills.
I'm improving, trust me!!!
Do you trust me?
Please trust me!!

Bye bye~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Original Text:
タン!タン!タン!
それは郦居だ!

知っています
 何幸せじかんはやった?
私たちは春のツアーのために練習を開始しました!
その驚くべきではない - ?

 川梅妃と龙春はすでに私たちに追いつくされました。
彼らは、本当に完璧されていませんね?
私はその私の世代について言うことがしたい。
我々は良いです!しかし....
私は頻繁に台無しにし、私たちのために台無しに物事。
しかし!私の新しい年の解像度は、自分のスキルを改善することでした。
私は改善しています、私を信頼!
あなたは私を信頼していますか?
私を信頼してください!!

さようならさようなら〜

No comments:

Post a Comment