Sunday, November 11, 2012

Saburo Mami-11.09.12

Hello Everyone!

It is Morning Musume 9th generation member Saburo Mami!


Today,I got my bangs cut right off~.


So I look different.


I wonder what people will say.


"Saburo-chan,you look so nice~"


I hope they say that.


I would feel bad if they said something bad.


Because my bangs might not grow back.


Maybe they will when I am around my late teenager age.


But I am only thirteen.


That sucks!


I asked Sayashi how I looked.


She said I looked the same.


Which is fine for me~!

Bye!


Original Text:

みなさん、こんにちは !

モーニング娘の第 9 世代のメンバー三郎マミです !

今日、私は権利をオフにカット私の前髪を得た 〜。
異なるよう 


どんな人々 疑問に思うと言うでしょう。

' 三郎ちゃん、とても素敵に見える ~' 

私は願って彼らが言うと。

私は彼らが悪い何かを言ったら悪い感じるでしょう。

私の前髪が戻って成長可能性がありますいないので。

私後半 10 代歳前後の時彼らは多分。

しかし、私は 13 歳です。

それは吸う !

私はどのように私は見た Sayashi を尋ねた。

同じに見えたと彼女は言った。

それは私にとっていいです ~ !

Bye!

No comments:

Post a Comment