Thursday, November 8, 2012

Nugoshiko Maya-11.3.12

Hello Everyone!

It's Maayan!

Today,my sister started her first day of college.


I thought I would be releaved.


But I miss her.


I hope you do well sis!

Also,today I planned to go out with Xiao.

But I had to cancel it.


I have to go now.


ByeBye!


Original Text:


みなさん、こんにちは !
Maayan です !

今日、私の妹始めた大学の彼女の最初の曜日 

私が安心するだろうと思った。

しかし彼女 
を欠場
Sis がうまく願っています !
も、今日私は暁に外出する予定します。

しかしそれ 
をキャンセルしなければならなかった
私は今行かなければなりません。

ByeBye!

No comments:

Post a Comment