Saturday, May 17, 2014

Wang Dao Ming - 5.16.14

Kon-ban-wang!

Today, I was moved!

I recently watched Berryz's new MV, and it made me tear up!

It's all true, you know?

Being an idol isn't one of the easiest jobs. 

It may be easy to get a job as an idol, though!

Hehe~.

I bet that them looking back at all of those memories,

must make them emotional too, right?

My 10th anniversary is four years from now.

2018 ! !

I wonder who, out of all seven members of the sixth generation, will last the longest.

Because Aoi Xiao~. She's really hardworking and dedicated, you know?

But I want all seven of us to stay together for our 10th anniversary.

And if not,

we can still stick together, right?

Congratulations Berryz Kobo! !

Bye-yo!

Original Text:
こんばん汪 !


今日、私は感動した!

私は最近、Berryz工房の新しいMVを見て、それは私が引き裂くた!

それがすべて本当だ、あなたが知っている?

アイドルであることは最も簡単な仕事の一つではありません。

これは、しかし、アイドルとして仕事を得るのは簡単かもしれない!

ヘヘ〜。

私は、彼らが戻ってそれらの思い出のすべてで見ていることを賭ける

右、あまりにも彼らが感情的にする必要があります?

私の10周年は、今から4年である。

2018! !

私は第六世代のすべての7人のうち、最長の続く人、疑問に思う。

おそらく暁葵。彼女は本当に勤勉と専用の、ご存知ですか?

しかし、私は私たちのすべて7は私たちの10周年記念のために一緒に滞在したい。

およびそうでない場合、

我々はまだ、右、一緒に固執することができますか?

Berryz工房おめでとうございます! !

バイバイ-ヨ!

No comments:

Post a Comment