Saturday, December 21, 2013

Joe Song - 12.21.13

Welcome to the Joe Song Kingdome~.

Today, I had a day off.

So I went to the December Egg Concert.

I actually went with alot of former eggs.

Takeuchi Akari, Katsuta Rina, and Fukumura Mizuki.

LOL, That's not alot.

I stayed for the whole thing.

So many girls on that stage did not belong there.

They belonged on a real idol stage!

Please girls, no matter what it takes or how long it takes,

please do not give up!

I took a 2 shot with Kaneko Rie.

Rie Rie, I love you ♥.

You have a good heart and you are a strong leader.

You definitely belong on a real idol stage.

More than me!

You worked harder than me all these years.

I'm still jealous you know.

Love you girly ♥.

Well, bye bye!

~* SONG *~

Original Text:
ジョー·ソングキングドーム〜へようこそ。
今日は一日オフがあった。
だから私は、12月の卵のコンサートに行ってきました。
私は実際にかつての卵の多くと一緒に行った。
竹内あかり、勝田里奈、そして福村水木。
笑、それはたくさんではありません。
私は全部のために滞在しました。
そのステージ上で非常に多くの女の子がそこに属していませんでした。
彼らは本物のアイドルステージに属していた!
、どんなにそれがかかる時間や必要なものを、女の子を喜ばない
あきらめないでください!
私は金子りえとの2ショットを取った。
理恵理恵は、私はあなたが大好きです♥。
あなたは良い心を持っていて、強力なリーダーです。
あなたは間違いなく本物のアイドルステージに属します。
私よりももっと!
あなたは私のすべてのこれらの年よりも硬い働いた。
私はまだあなたが知って嫉妬。
あなたにガーリー♥大好きです。
さて、バイバイ!
〜* SONG*〜

No comments:

Post a Comment