Saturday, November 23, 2013

Saito Kotomi - 11.18.13

Kotomi says "HELLO!".

Can you believe it?

I am graduating from S/mileage next year. 

The concert for my graduation is titled,

"S/mileage Summer Concert Tour 2014 ~Egao no Sayonara, Kotomi~".

I came up with the title.

I've been talking about this for a while now, huh?

Let's talk about something else...

Aha! Have you guys watched "Ee Ka?!" ?

Since I am from Osaka and speak the Kansai-ben dialect,


I was chosen as a lead.

The rap was haaa-rd.

Look at this,

Kotomi complaining.

It's shameful, lol.

I don't have much to say afterall.

Sucks.

Kotomi says "BYE BYE!".

Original Text:
みは 'こんにちは' 言います。

することができますそれを信じるか?

私午前卒業スマイレージ来年。

私の卒業式のためのコンサートのタイトルは、

' スマイレージ夏コンサート ツアー 2014年 ~ 笑顔さよなら、ことみ ~'。

タイトル来た。

私について話してきたこれはしばらくの間、今、ハァッか。

何かについてお話しましょう.

アハ !君たちは 'Ee Ka?' を見ているか?

以来、大阪から来たんだし、鉛のように選ばれた、

関西弁の方言を話します。

のラップが困難 
この、

み文句を見てください。

それは恥ずかしい、大爆笑です。

やっぱに言うことはあまりありません。

吸う。

みバイバイ ! '。

No comments:

Post a Comment