Saturday, December 8, 2012

Saburo Mami-12.07.12

Golden Ranger Mami!
Today,I met up with Happy Jikan member Sun Fang.
She is so weird.
We also performed Shakespeare with each other.
I did HAMLET,
She did MACBETH.
Believe it or not,Fang is such a fluent english speaker.
My english was alright.
I forgot to say,we wore matching outfits!

After going home,I helped make my baby sister's cupcakes.
My sister told me some great news too.
She is releasing her first solo single!
Please listen to it!
It is called ''Divine''.
I want to perform the song one day.
It is so beautiful!

Bye!

Original Text:

黄金のレンジャー マミ !
今日、私は幸せなじかんメンバー太陽牙会った。
彼女はとても奇妙です。我々 はまた、互いにシェイクスピアーを実行 

私は 『 ハムレット 』 彼女はマクベス 

。信じられないかもしれませんが、牙は流暢な英語スピーカーです。
私の英語は大丈夫だった。
と言うには、一致する衣装を身に着けていた忘れた

帰宅後、私は私の赤ちゃんの妹のカップケーキを作る助け 
。私の妹私あまりにもいくつか素晴らしいニュースに語った。
彼女は彼女の最初のソロのシングルをリリース !
くださいそれに耳を傾ける !
'神' と呼ばれます。
歌 1 日を実行したいと思います。
とても美しいです !

Bye!

No comments:

Post a Comment